wtorek, 14 września 2010

Relacja i wyniki z SNM#6

Na ostatnim SNM, który odbył się w niedziele 12 września, zagraliśmy turniej w formacie standard i booster drafta M11.

Standard zagrało 13 graczy i stworzony został jeden pod 8-osobowy na drafta.
W turnieju standard wygranym okazał się Piotr Aniołkowski! Brawa dla niego! Pokonał w drodze do pierwszego miejsca mnie i Migacza.
Rozegraliśmy z Piotrem mirror UW. Pomimo kilku błędów, które Piotr popełniał w trakcie rozgrywki pokonał mnie przez mój duży błąd (nie zauważyłem Celestial Colonnade).
Cieszę się, że młodzi gracze z turnieju na turniej grają coraz lepiej i wygrywają!

Draft M11 - Wygrał Tomasz "Levy" Lewańczyk, tuż za nim z taką samą ilością punktów Kamil Karczmarzyk, na trzecim miejscu Adam "Puchaty" Nagórski.
Dodałem kilka zdjęć z tych turniejów oraz tutaj standingi po 4 rundach standardu.

1 komentarz: