piątek, 21 stycznia 2011

Pre-release Mirrodin Besieged 29 i 30 stycznia

Już 29 i 30 stycznia będzie można wybrać stronę konfliktu. Czy staniesz po stronie Mirran czy Phyrexian - wybór należy do Ciebie.
Już teraz można się pre-rejestrować na te turnieje. Wyślijcie maila z imieniem i nazwiskiem oraz numerem DCI i stroną konfliktu (opcjonalnie) na mail futurex@home.pl

29 stycznia - koszt to 75zł
30 stycznia (dzień drugi) - 75zł lub 70zł jeśli brało się udział dnia pierwszego.

Zapisy od 09:30, start turnieju: 10:00 (w obydwa dni tak samo)
W sobotę 29 stycznia sędzią będzie Ceti, a w niedzielę to ja poprowadzę turniej.

Zapraszam i proszę o pre-rejestrację w imieniu swoim i sklepu Futurex.

Miejsce obydwu turniejów: Klub Osiedlowy "Maciuś I", Opolska 2, Gdańsk - Przymorze.

Wszelkie bieżące informacje śledźcie na www.twitter.com/tsmtg

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jak tu patrzałem to czytałem o cenie 84 zł... Aż się przeraziłem, teraz 75/70... skąd taka zmiana? Jakaś pomyłka się wkradła?

    OdpowiedzUsuń
  3. tak pani Iwona z Futurexu na początku złą cenę mi podesłała... Czyli 75/sobota i 75/70/niedziela to obowiązujące ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam jeszcze dodać info gdzie to pre się odbędzie ;)

    OdpowiedzUsuń